
25
Producten in de webshop
10
Pagina's op de website
4
Betaalmethoden geïmplementeerd

25
Producten in de webshop
10
Pagina's op de website
4
Betaalmethoden geïmplementeerd
Doelstelling
MyDailySteps wilde een website die niet alleen focust op verkoop, maar ook het merkverhaal uitdraagt en bijdraagt aan persoonlijke groei. Het doel was om een gebruiksvriendelijke en toekomstbestendige website te ontwikkelen waarin gezonheidsproducten, inspiratie en gebruiksgemak samenkomen. Door techniek te combineren met design, storytelling en SEO, moest het platform bezoekers aanspreken, begeleiden en converteren, met ruimte voor schaalbaarheid en groei in de toekomst.

Webdevelopment
Voor MyDailySteps ontwikkelden we een op maat gemaakte website die het persoonlijke merkverhaal centraal stelt en tegelijk functioneert als gebruiksvriendelijke webshop. De uitdaging lag in het verbinden van lifestyleproducten met een authentieke en consistente online uitstraling. De webshop bestaat uit 25 producten en we implementeerden 4 verschillende betaalmethoden. Er werd een schaalbare omgeving gerealiseerd waarin bezoekers intuïtief kunnen navigeren, bestellen en contact opnemen. Dankzij de heldere structuur en slimme functionaliteiten is de site technisch sterk, visueel doordacht en klaar voor verdere groei.

Webdesign
Het ontwerp van de website sluit naadloos aan op de visie van MyDailySteps: toegankelijk, positief en gericht op vooruitgang. We vertaalden deze kernwaarden naar een visuele stijl met veel witruimte, zachte kleuren en een duidelijke hiërarchie. Elk element is ontworpen met het oog op eenvoud en vertrouwen, van productpresentatie tot navigatie. Zo wordt elke interactie een uitnodiging om stappen te blijven zetten. De website bestaat uit 10 pagina´s maar is niet eentonig of onoverzichtelijk, door het correct toepassen van designstijlen.

Web content/ copywriting
De website bevat niet alleen producten, maar ook verhaal en context. We ontwikkelden webteksten die informeren, activeren en het merkgevoel versterken. Met strategische copywriting gaven we elke pagina een duidelijke rol binnen de klantreis, van inspiratie tot conversie. De inhoud is afgestemd op de leefstijl en behoefte van de doelgroep, met aandacht voor tone of voice, overtuigingskracht en consistentie. Zo vertelt elk onderdeel van de site een klein stukje van het grotere verhaal achter MyDailySteps.

SEO
Om ook zonder advertenties goed vindbaar te zijn, optimaliseerden we de structuur en inhoud van de website op relevante zoektermen. Van productomschrijvingen tot blogpagina’s: alles werd ingericht met SEO-doelen in gedachten. Hierdoor trekt de site niet alleen meer bezoekers, maar vooral de juiste bezoekers: mensen die op zoek zijn naar precies wat MyDailySteps te bieden heeft. Door middel van SEO vergroot MyDailySteps het organische verkeer.
- Noah van Schilt
- Noah van Schilt
- Stijn Broeren
- Noah van Schilt
- Noah van Schilt
- Noah van Schilt
Kopje koffie of even sparren?
Toe aan een website die technisch klopt en gebruiksvriendelijk is? Stuur Pjotr een bericht, hij helpt je graag verder met een solide digitale basis.