Branding
Strategische branding zorgt voor een merkidentiteit die blijft hangen. Samen bouwen we aan een krachtig fundament: van merkwaarden en positionering tot visuele stijl en tone of voice. Zo creëren we een merk dat niet alleen opvalt, maar ook echt bij je doelgroep binnenkomt.
Een sterk merk is consistent, onderscheidend en toekomstbestendig. We zorgen dat jouw merkverhaal klopt op elk touchpoint – van logo en kleurgebruik tot campagnes en social content. Alles om herkenning, vertrouwen en betrokkenheid te vergroten.

Design onderzoek
Design onderzoek onthult hoe gebruikers denken, voelen en reageren op je merk of product.
Brand identity
Een sterke merkidentiteit maakt je herkenbaar, geloofwaardig en onderscheidend.
Employer branding
Employer branding helpt je om talent aan te trekken en te behouden door een sterk werkgeversmerk.
Branding design
Visueel branding design vertaalt je merkverhaal naar krachtige beelden en stijlelementen.
Storytelling
Storytelling geeft je merk meer gevoel en creëert emotionele binding met jouw doelgroep.
Branding strategie
Een goede branding strategie geeft richting aan al je communicatie en keuzes.
Offline design
Offline design zorgt voor tastbare middelen die je merkervaring versterken, zoals drukwerk.

Eerdere projecten
Hoe zorg je dat je merk opvalt en blijft hangen? Voor Feniks ontwikkelden we een merkidentiteit die zowel vertrouwen als lef uitstraalt. Met storytelling hielpen we House of Pertijs en Fontys krachtig over te brengen. Ook offline gaven we merken vorm, zoals bij het ontwerp voor NAC en Fitmassage.
GGD - PrEP
GGD - PrEP
GGD - PrEP
GGD - PrEP
Laten we alvast wat vragen beantwoorden
Waarom is een sterke merkidentiteit zo belangrijk?
Mensen kiezen merken waar ze zich in herkennen. Een heldere identiteit zorgt voor vertrouwen, herkenning en onderscheid in een drukke markt.
Hoe zorg ik voor een consistente merkbeleving op alle kanalen?
We ontwikkelen een brandguide met vaste kleuren, typografie, tone of voice en beeldstijl. Zo straal je op elk kanaal herkenbaarheid en vertrouwen uit.
Wat is de rol van storytelling in branding?
Een goed merk vertelt een verhaal. Geen droge feiten, maar een emotionele lijn waarin jouw klant zich herkent. Dit maakt je merk menselijk en geloofwaardig, je schept hiermee binding met je klanten.
Kun je ook helpen als mijn merk al bestaat, maar niet meer goed voelt?
Zeker. We doen dan een merkherpositionering: we houden vast wat werkt, maar geven je merk een scherpere focus en frisse uitstraling.
Kopje koffie of even sparren?
Sta je aan het begin van een nieuw merk of wil je jouw bestaande merkverhaal aanscherpen? Noah helpt je graag bij het bouwen van een herkenbare en sterke identiteit.